خانه / اغذیه و مراکز خرید / دیزی سرای پاشاخان ارومیه به مدیریت رسایی
New Page 1

دیزی سرای پاشاخان ارومیه
دیزی سرای پاشاخان ارومیه

دیزی سرای پاشاخان ارومیه به مدیریت رسایی

دیزی سرای پاشاخان ارومیه به مدیریت رسایی

  • راههای ارتباطی
  • نقشه و مسیر یابی
  • ساعات کاری

 

 آگهی دهنده/مدیر : 

شماره تماس :۰۴۴۳۲۲۴۴۴۳۸

موبایل : ۰۹۱۴۳۰۰۳۰۱۶

آدرس:

 

 

روزهای غیر تعطیل از ۸ صبح تا ۸ شب

 

—————–

توضیحات

دیزی سرای پاشاخان ارومیه

Restaurant

مديريت:رسايي🖨
آدرس:ميدان نه پله ابتداي سرداران نبش كوچه ي ٣٤📌
📝آماده عقد قرارداد🔴
VIPتلفن رزرو و بیرون بر👈
☎️۰۴۴۳۲۲۴۴۴۳۸
📱۰۹۱۴۳۰۰۳۰۱۶

آبگوشت یكی از غذاهای مقوی و تامین‌كننده انرژی حیاتی است و در قدیم قوت اصلی اجداد ما بوده است. ارزش غذایی آبگوشت كمتر از خود گوشت است ولی افزودن سیب‌زمینی كمبود مواد گلوسیدی و نشاسته‌ای آن را تامین می‌كند و حبوبات آن در تحریك ترشحات روده و تقویت اعصاب بسیار موثر است.

یكی از دلایل لذیذ بودن آبگوشت استفاده از گوشت ماهیچه گوسفند به همراه دنبه در آن است. این گوشت منبع غنی از آهن است، به طوری كه با خوردن ۱۰۰ گرم آن ۲ گرم آهن قابل جذب دریافت خواهد شد.

 

دیزی سرای پاشاخان ارومیه
دیزی سرای پاشاخان ارومیه

 

اگر شما صاحب این کسب و کار هستید و اطلاعاتتان اشتباهی درج شده است اطلاعات این آگهی از منابع و مراجع مختلف گردآوری شده و به منظور راهنمایی و اطلاع رسانی به شهروندان عزیز میباشد، و هیچگونه ارزش قانونی دیگری ندارد. همچنین ممکن است بدون هماهنگی با صاحب آگهی درج شده باشد، اگر شما صاحب این آگهی هستید میتوانید آنرا ویرایش یا حذف کنید.
ارومیه,شهر ارومیه,تبلیغات در ارومیه,تبلیغات اینترنتی ارومیه,بهترین سایت ارومیه,سایت ارومیه,تیلغات موثر در ارومیه,بهترین تبلیغات اینترنتی ارومیه,بهترین تبلیغات در ارومیه,بهترین های ارومیه,بهترینهای ارومیه,برترین های ارومیه,برترینهای ارومیه,,,,,

 

 

 

 

 

دیزی سرای پاشاخان ارومیه به مدیریت رسایی,دیزی سرای پاشاخان ارومیه,آدرس دیزی سرای پاشاخان ارومیه,تلفن دیزی سرای پاشاخان ارومیه,دیزی سرای پاشاخان ارومیه کجاست,بهترین دیزی فروش ارومیه,بهترین دیزی سرای ارومیه,دیزی در ارومیه,بهترین رستوران ارومیه,دیزی سرا های ارومیه,,,,,,,,,,,,,,,,,